tisdag 16 augusti 2011

Jedward!

Hej! Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, men nu ska det bli ändring på det! :)

Det har hänt en hel del i mitt liv sedan jag skrev sist, och ska försöka hålla det så kort som möjligt.
Bland annat har jag sökt en kurs på Stockholms universitet och den kickar igång i början av september. Ska bli askul att börja plugga igen! :) Nygrekiska blev det, dock ville jag ha Ryska egentligen men där hamnade jag som reserv, och till nygrekiska kom jag in.

Och imorgon blir det ingen sovmorgon, jag måste upp innan 9 och boka biljetter till en spelning Jedward ska ha på Fryshuset den 17 september. Det kostar 330 kronor, men jag vill så gärna se dem, och jag vet inte om de kommer ha några fler spelningar här. Samma dag som spelningen äger rum, ska de vara i Kista och signera, och jag vill dit. Att få träffa dessa underbara tvillingar och ta foton med dem vore helt underbart. Längtar redan till 17:e. Kommer säkert få sugande platser på Fryshuset, men what the hell, om allt går som det ska, så har jag ju redan träffat dem :) Förhoppnigsvis har jag deras nya album, då det släpps på torsdag!


Photoshoot för deras ny album "Victory"


Från en signering på Irland (?) för "Victory"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar