fredag 26 augusti 2011

Igår fick jag hem mitt universitetskort som gör att jag kan komma åt datorerna på Stockholms Universitet. Känns faktiskt ganska overkligt att jag ska börja plugga, kommer nog inte att fatta det förrän jag faktiskt sitter där. I helgen blir det en tripp ner till Muskö då det ska vara någon middag där. Inte så stor dock, det är bara jag, mamma, mormor, min moster och en kompis till mormor som ska vara där. Känns weird, för jag har inte varit med på en sådan här middag ngn gång, vet inte ens vad jag ska prata om. Kan ju direkt inte sitta och prata om Jedward hela middagen, hehe.

Idag ska jag börja packa lite smått inför flytten ner till farmor och farfar också, men det känns lite jobbigt att flytta härifrån då jag knappt har bott här i några månader. Kommer sakna det otroligt mycket. Fast det som jag kommer sakna mest är nog att hänga med min syster, hon är liksom min allra bästa kompis jag har och förstår mig som ingen annan. Men jag har ju alltid Emelie, som är en av mina absolut bästa kompisar, efter Rebecca :) Men jag tror jag klarar mig, dock kanske det blir jobbigt första dagarna utan henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar